15/12 - 06

Hejsan! 
Denna helg har då både varit underbar och jätte dålig. Det började med i fredags. Vaknade på morgonen och jag kände att något var fel. Men hur ska man veta vad? Men jag gick upp, sminkade mig och sedan åkte jag iväg till min prao. Eftersom det var sista dagen där så var man lite nere. Så kasst att inte få träffa dom där små söta ungarna (praoade på dagis). Men sedan sa Marita min handledare att jag kunde få sluta om jag ville, då var klockan runt tio på morgonen. Men jag ville inte åka hem så jag stannade kvar till klockan tolv iaf. Fick en sådan söt komentar på pappret alltså! Men iaf sen så åkte jag hem, tog ett bad och sedan sminkade jag mig. Skulle ju träffa Marcus senare på dagen. Satte mig vid datorn en stund men sedan ringde min mamma o sa att jag var tvungen att äta med henne eftersom jag inte ätit middag på några dagar. Hon började tydligen bli orolig sa hon. Så jag träffade Mamma i solna c och så åt vi kycklingsallad. Efter det så köpte vi ett kort och lego till min systers dotter som fyller tre år och sedan gick jag till tunnelbanan. Träffad Marcus i islandstorget och så gick vi hem till honom. Och vi hyrde film o hade jätte mysigt . Nu är det vi två älskling! <3

Söndags så åkte vi till min syster i eskilstuna!


/ Lavisaa

Marcus & jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback