Fika & julpyssel!

Hejsan!
Imorse så kände jag att jag absolut inte vill gå till skolan. Jag ville bara stanna kvar i sängen o sova hela dagen, om inte hela livet. Men tillslut så gick jag upp, sminkade mig, klädde på mig och fixade. Gick till bussen och där träffade jag Anna. Känns enormt bra att bara vara med henne. Vi som har vart så osams. Men iaf, idag kändes det så konstigt att vara  i skolan. Som om jag inte varit där på evigheter ( iförsig har jag inte varit där på tre veckor ) men ändå kändes det så anorlunda.

Nog om det. Vi hade myspys dag idag. Fikade med hela klassen. Lussebullar o pepparkakor. Skönt o bara sitta där i klassrummet och inte behöva tänka. Innan det så såg vi på film och fick göra julkort. Så sött! Som när man gick i lågstadiet typ. Men jag ska duscha nu. Det blir avslutning och grönan med Anna imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback