Hemma

Hejsan!
Idag är jag hemma igen, orkar verkligen inte gå till skolan. Lixom hur många dagar är det kvar? Runt tre? Ofta att man orkar gå då.. Inte jag iaf. Men idag har jag gått upp klockan åtta, tog en dusch och sedan åt jag frukost ute med min storesyster. Men jag är faktiskt lite sjuk också. Hostar o sådär hela nätterna så nånting är det väl. Har sovit runt tre timmar inatt eftersom jag bara hostar eller ligger och tänker. Det är som med det där "Dom säger att jag måste glömma allt som vi har haft men hur ska jag kunna glömma när jag tänker på dig varje natt". Det funkar lixom inte utan dig. Men jag kommer att klara mig, iaf några dagar till. Ska gå o försöka sova en stund innan Marcus kommer, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback