Myskvällr rykten & trams

Hejsan!
Idag har jag haft julavlsutning. Så skönt, vi fick sjunga karioke, tihi fint! Efter skolan upptäkte jag att jag hade glömt mitt guldkort hemma. Så jag och Anna åkte hem för att hämta. Sedan åkte vi till stan igen, väl framme på grönan träffade vi två av mina närmaste vänner (kan inte kalla dom vänner längre menmen). Dom kollade på oss men hälsade inte, jag gick fram och sa hej och gav dom en kram. Dom sa inte så mycket, dålig stil. Bara för att dom är med sina andra vänner ska dom inte skita i oss. Vi struntade i dom i gick vidare. Väl hemma på kvällen fick vi gb inlägg på playahead om att vi hade kallat en av deras kompis Nicole och hennes vänner för fjortisar. Man ba? ursäkta? Och gissa vilka små söta flickor som lurat i dom det. Jo, cecilia & lovisa såklart! Jag orkar verkligen inte falska människor så jag sa upp kontakten med dom! Palla sådant! Ska ut nu en sväng, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback