?

Ibland undrar jag vad som fått dig att vara så kall. För mig är det en självklarhet att trösta men ibland ser jag inte det hos dig. Jag vet att du vill, men jag tror ändå att du inte förstår mig. Jag samlar på mig allt, låter det gå och tillslut får en så jävla liten sak mig att bara flippa ur, börja gråta eller vad som helst. Vet att det inte var en stor sak, men allt som har hängt på den senaste tiden får det att bli en stor grej för mig

Jag har varit van med att de som älskat mig alltid har visat det väldigt öppet då känns det konstigt när du alltid försöker dölja det. Pratar inte om det med några, vill hålla skiten hemligt. Det är jobbigt, det är en stor grej för mig. Ibland undrar jag om det är för att du skäms för att älska mig eller om du inte ens gör det och just nu vet jag inte vilket av dom två jag skulle föredra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback