chansen är bra stor

Nanana, just sett film med mamma. Eller först såg vi csi sen en film, skulle egentligen träffa tjejorna men kände mig inte så bra så jag gick och la mig vid fem, vaknade vid åtta och så orkade jag inte. Sket i det. Så det blev en myskväll. Ska träffa marcus imorn, halv fyra tror jag det var. Har fixat massa till nyår också.

pappa smsa nyss att amanda hade på sig sin grejsak klädsak som jag gav henne förut på sig och att hon var jättefin i den :) kan jag tänka mig, det där lilla charmtrollet.

Bio imorn, fast först ska marcus typ kolla på kläder. Jag orkar nog inte kolla till mig själv,  så jäääävla mycket människor i stan nu ju. Men sen ska vi iaf gå på bio, fick biosakkort av storasyster Martina i julklapp och en heeelt underbar kräm haha.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback