Ett år!

Igår var det dagen då vi hade varit tillsammans genom både kärlek och tårar i ett år. Jag har inte tvivlat en sekund på att jag älskar dig men såklart har man tvivlat på annat när vi bråkat. Men denna helg har jag mått helt underbart och du har behandlat mig som en prinsessa och du är min prins. Du är det absolut bästa som hänt mig!



Lördagen 15/12 - 07
Dagen började inte som den bästa men efter ett tag fick jag min älskling på bättre humör och vi åkte till vällingby för att köpa julklappar till hans systrar! När vi kom hem så sminkade jag mig, marcus fixade håret och vi bytte om. Jättesöta åkte vi in till stan för att köpa biljetter till bion och sedan gick vi för att äta middag. Åt en jättemysig middag. även fast jag babblade som fan ;) Efter det gick vi och kollade på fönstergrejset på NK. Det var mysigt och marcus du får mig verkligen varm inombords även fast det är iskallt ute! Filmen började 21.10 och efter åkte vi hem till mammas lägenhet och myste, badade och bakade pepparkakor! Såg även en film och sedan gick vi till sängs runt halv fyra imorse! Du gav mig en underbar ettårsdag babus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback