jag blev lovad något finare

Idag gick jag till skolan och det var helt okej, trött som fan men det blev en lugn dag iaf. Efter det så åkte jag och nicole för att sola lite och det var najs. Nu tror jag att jag förstår hur du känner faktiskt, vilja ha men inte få. Det är jobbigt för mig med, det är jobbigt att se dig ledsen gumman! Även om du inte visar det så mycket så ser man att det är nått som är fel.

Längtar tills fredag, vill se mina jävla betyg! haha skitdåliga men får nöja mig med det, bara jag kommer in på Thorildsplan så är det chill, ska gå samhällsprogrammet inriktning kommunikation journalistik tror jag. Förra året kom den med lägst poäng in med 170. Jag borde klara det ;D Än så länge bara ig i biologi!

Helt onödigt att vi går denna vecka, de har ju redan satt betygen. Egentligen så vad fan gör man där? :S

Kommentarer
Postat av: Jossan:

Jag går sam-sam journalistik/kommunikation på thorildsplan! Skitbra linje! En del bra lärare och en del dåliga. Lycka till!

2007-12-18 @ 10:34:19
Postat av: sophia

det är då man gör som mig, är sjuk. och går inte. :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback