min jul

Igår kom jag hem efter att ha spenderat min jul hos min storasyster Martina. Det var mysigt! Sen åkte jag, andra storasyster rebecka och hennes pojkvän patrik till min farmor och farfar. Åkte hem runt tre och sen mötte jag sophia och nicole, nicole hade med sig en tjej som jag tror hette helena. Åt middag där och sedan åkte helena hem och vi andra åkte till Jimmie i huvudsta, i huvudsta centröm mötte de oss och vi gick hem till dem. Chillade lite där sen runt halv tolv skulle nicole hem och då åkte jag med. Hade precis kommit innanför dörren och då ringer marcus, han ville att jag skulle komma till honom så jag åkte igen. Han mötte mig vid stora mossen och på tunnelbanan satt en kille och spydde, luktade som fan! usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback