myshelg

Idag väcktes jag av en myssugen marcus men jag var så himla trött att jag bara ville sova. Somnade om medans han gick upp och åt frukost. Väckte mig en andra gång och så gick jag upp. Umgicks ett tag sen åkte han och spelade fotboll med sina kompisar. Såg en film och sov en stund. Sen kom han hem och vi lagade middag. Åt och sedan kom Marcus farbror förbi. Satt däruppe ett tag med dem och pratade, sedan gick vi för att möta Gabriel. Gick tillbaka och tog det lugnt. Nu är klockan halv två och jag är skittrött. Men ska nog vara uppe ett tag till!
Imorn är det söndag, fyfan. Men ska iaf baka pepparkakor med älskling! det blir nog kul!


Kommentarer
Postat av: Charming man

Är julen bra eller dålig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback