Om helgen

I fredags så var jag och marcus hemma bara och tog det lugnt, drack vin och öl och såg lite film. Det var riktigt mysigt och på slutet blev vi lite onyktra. Vi gick ut för att marcus skulle röka och då kom en katt. Vi tog med den hem och tog in den. Haha gav den mjölk och grejer, fast sen släppte vi ut den.

Lördagen började med en lätt huvudvärk så vi stannade hemma och myste bara. Senare så åt vi pizza och sen så gick vi ut på en promenad. Fick sms av Gabriel om vi kunde träffas så vi drog och mötte han vid stora mossen. Gabriel är mitt ex ^^ Men så åkte vi dit och sen drog vi hem till Nicoles storasyster och drack lite där, synd nog var det bara jag som var full men marcus var väl lite lullig sen. Ingenaning om vilken tid vi drog hem men vi kom hem och myste runt. Vaknade på söndag med sådan där ångest om att det snart är skola, usch!

Men jag stannade hemma idag. (måndag) och sov ut för jag har så jävla ont i nacken, seriöst! Tagit ett bad och när jag skulle tappa ut vattnet så ramlade Gobie min katt ner i vattnet, haha vilken fart det blev på henne! hihi bilder neraför från helgen och så! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback