saknad

Hejsan!
det har gått en tid sen jag skrev. Men det är för det vart så mycket, internet har krånglat och Marcus har sovit hos mig några dagar och då har jag inte hunnit sitta så mycket vid datorn.

Firade nyår genom att ha en hemma kväll med bästis. men sedan gick vi ut och festade lite med några killar vi mötte i området. riktigt trevliga emo killar (: Vid tvåtiden så drog vi oss hemmåt för att Anna skulle hem ftersom de hade gäster. När hon dragit så ringde min söte vän tobias. Vi pratade i drygt 40 minuter och sedan så ringde min älskling. Vid tre-fyra tiden så kom han hem till mig och sedan tog vi det lungt.

Dagen efter ( måndag) så var Marcus och jag hemma och tog det lungt, myste och sådant. Orkade inte speciellt mycket eftersom det var ju "dagen efter" som vi kallar det.

Sedan i onsdags så åkte älskling hem och jag gick till Anna. Vi åt middag och sedan satte vi oss lite vid datorn och sedan kamerafjollade vi oss en halvtimme. Vid halv tio tiden tog jag bussen hem till pappa, ska bo där en vecka. Var hemma runt halv elva och då satte jag mig vid datorn och sen vid två gick jag o la mig för att se teve. Kollade lite teve sen så skulle jag försöka sova men nej, det var enormt ensamt att sova ensam. Gick ju inte att sova, saknade marcus så himla mycket. men tillslut somnade jag runt halv fem tiden.

Idag har jag varit hemma, passat lillebror och sådant.
skriver mer ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback