Umgås

Hejsan! idag var det tänkt att jag skulle åka och träffa tobias, men sedan blev det ändrade planer så jag åkte för att hämta mitt busskort hos mamma. Hon skulle ändå till stan så jag hängde med och hjälpte henne med att köpa lite saker till mina syskons barn. Vi åkte in till stan och började med att jag köpte en tröja, rött skärp, solglasögon (det kan vara bra när ljuset kommer) och så ett urgulligt halsband. Efter det få gick vi till BR för att köpa något spel barnen ville ha. Köpte spelet och sedan tog vi en fika på ett sött fik. Vi satt där och pratade en timme ungefär, så mysigt att umgås med mamma som på gamla tiden. Åkte hem runt halv sex tiden och så tog jag ett bad. Eftersom jag bor hos pappa nu så var dom såklart inte hemma, fick laga maten själv och nu sitter jag vid datorn och äter den.

Imorn ska jag åkte ner till syster och sedan sover jag hos marcus på kvällen, så det blir nog inte så mycket blogga skulle jag tro. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback