uppdatering!

Hejsan!

Äntligen så funkar mitt internet igen så nu ska jag sätta igång med att börja skriva igen. Undertiden utan internet har jag varit med min marcus nästan hela tiden och med andra söta.

den 15/1 hade jag och marcus 1 månad, vi var hemma hos honom och hade det jätte mysigt!

den 16/1 avlivades min älskade lilla söta vovve molly och jag var även hemma på onsdag från skolan eftersom jag var lite ledsen, och är. Men idag måste jag gå, saknar min vovve :/

i onsdags var jag hemma, gick upp runt tio tiden och tog ett bad. gick sedan och la mig igen för att deppa lite. träffade marcus runt fem och då blev jag glad igen, förstår inte hur den där människan gör för att få mig så glad. men han är bäst iaf. åkte hem med tio över nio bussen och var hemma klockan halv tio.

idag är det skola igen. wie gud så kul, inte! men iaf, skönt att träffa vännerna och få lite stöd och så. erika och sophia, tack<3 Idrott idag också, shit måste ta med kläder! hm får bli sverige tröjan och mina blå mjukisar! måste rusa, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback