-.-

Vaknade vid åtta imorse och gick upp för att sminka mig, viste att det inte var någon ide att få upp marcus men försökte ändå. Gick inge bra och det slutade med att han gick upp tio/femton minuter innan vi skulle gå. Jag letade efter mina nycklar sen hittade vi dom och gick ner. Nere vid tunnelbanan så kom jag på att jag hade glömt min mobil hemma. Sa hejdå till marcus och gick upp igen för att hämta den. Såg en rolig gubbe med på vägen försökte ta kort på han men det gick inte så bra. Men när jag kom hem så tog jag mobilen och var på väg ner igen, då kom jag på att jag glömt min påse hemma, gick tillbaka och när jag kom hem så hade min söta lilla irriterande kissekatt Gobie ner en kruka så jag fick en porslins bit i foten, aj! Började blöda och nu gav jag upp, skiter i att gå till skolan idag! fyfan vilken morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback