:/

vilken jävla dag
kom till skolan imorse och var lite irriterad eftersom mina grejer till mobilen gått sönder, de som man lyssnar ur. Sen så hände det en sak och jag fick reda på att en av mina närmaste vänner ska kanske flytta till södermanland till ett internat. på söndag. Fyfan vad jag kommer sakna dig isf! Hoppas det verkligen inte blir så gumman! Varit sur och irriterad men även skrattat. Men när jag skulle åka från marcus så började jag gråta, vet inte varför men det är så jävla kompliserat just nu. Känner sån jävla press med skolan och allt. Om hur det ska bli mellan oss och endel saker. Antar att jag hållt allt inom mig jävligt länge nu och var bara tvungen att få ut det. Gråten alltså. Berättade aldrig varför till han men jag tror han förstår ändå.

jag älskar er tjejer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:/ knas

2007-11-25 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback