älskling.

ojojoj! vilken mysig helg. Åkte till marcus i fredags vid elva och var där runt halv tolv. Marcus appe och lövet mötte mig och vi gick till marcus, spelade xbox och drack öl. Den kvällen var väl inget specielt men lördagen blev helt underbar. Ensama hemma hos honom och vi såg en film, myste och sånt ;) Efter så satt vi och prata om allt möjligt och det kändes riktigt bra för första gången på ett tag nu. Du är det allra bästa älskling och jag lämnar dig aldrig! Han har fått nytt rum också och det är jättefint!

Imorse vaknade vi och myste ett tag. Eller marcus sov haha. Jag låg och prata lite med han och fick som vanligt svaret : mmh ;) Tog nån bild som jag sätter in neranför.

Hemma nu, tog en evighet med bussen. Fast pappa hämtade mig för vi skulle hämta lillebror hos sin kompis. När jag kom hem tog jag lite nya bilder på mig själv, kände att de gamla börja bli lite uttjatade. Lägger upp någon där neranför.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback