försovning

försov mig 45 minuter i morse så jag skippar första lektionen.

Igår hade vi möte i klassen, fast bara tjejerna. "kul"
Vi pratade om grupperingarna i klassen och allt som hände i förrgår, seriöst så tycker jag dom är fega som inte vågar säga vad dom tycker när vi sitter och pratar om det, varför inte bara få ut skiten?

Lärarna ser ju på saken som en helt annan sak än vi. Man märker ju hur de andra backar ur (DE). De har betett sig som vi, seriöst så tycker jag det är jävligt fegt att låta nicole och bella ta skiten nu. Det roliga är att de flesta av er lilla "grupp" bara satt där, sa inget. Haha, det är fan roligt hur ni beter er, om ni har ett problem med hur jag beter mig eller hur jag är. Säg det till MIG. Inte gå och säg till någon annan och att ni tycker att det blir dålig stämmning, ja vi vågar visa vad vi tycker och om jag är arg eller något, så visar jag det. Jag håller inte allt inom mig som en jävla idiot. So tell me, vad är egentligen problemet?
NI
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback