jag lovar ingenting, vi får se hur allt blir

Tja! riktigt dålig dag idag. Varit irriterad på det mesta i skolan och sen när man kommer hem så är det ju inte bättre med att systeryster dampar sönder. Men iaf så har jag pluggat lite mattte för att vi har prov imorn. Fick Mvg på mitt spanska prov och Vg på so provet :) rätt nöjd.

Helgen: Fredags var jag med nicole, matte, sophia, viktor, bella och oskar. Och marcus. Var hos nicole och söp lite. Rätt najs. Träffade Martin också i sumpan, hahhaha uscha vad jag blir äcklad av den mannen! Kvällen slutade inte lyckligt men det blev bättre sen iaf. Lördagen började med huvudvärk men det avtog rätt snabbt. Såg klart gudfadern  2 med marcus och sen började vi med trean. Riktigt bra filmer.

Ibland undrar jag hur fan man orkar. Både med dig och med allt omkring. Är det verkligen värt det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback