lär er stå för era egna handlingar

okej, jag har verkligen ingenting att säga er förutom att jag tycker att det är så jävla fegt att ni skyller ifrån er allt bara för att det blev förjobbigt, stå för fan för det ni gjort.  Fyfan, hur fan kan ni? . Vist det är fel av er, det är fel av skolan, det är fel av oss att bete oss på det sättet, men vafan ge er? Skolan, de tänkte avstänga er för det här men när han hoppa på nicole så händer inte ett jävla skit.
Skakade i skolan av illska, jag fattar inte. Ni har gjort precis samma sak själva, och hota att döda henne? bullshit! det har aldrig hänt så dra åt helvete. nu är det NI som har startat kriget.

Ni är bara så jävla fega. Ja, det är jävligt lätt att skylla ifrån sig men jag ber er, lär er stå för era handlingar!



Första gången vår pappa satte dig i min famn, jag viste redan då att jag låter döden möta mig innan jag släpper din hand<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback