Mitt liv

Jag fattar mina beslut och jag gör det helt själv, lovar att säga till om jag behöver er hjälp. Säg vad ni vill för jag vet vad som än händer så gör jag som jag själv vill för det är mitt liv och jag bestämmer.

Riktigt trött på att ni försöker bestämma vad jag ska välja, vad jag ska göra, hur jag mår, vad jag tycker om och inte. Jag kan ta mina egna beslut och jag behöver inte eran hjälp just nu. Det är viktigt för mig och det är mitt val, det är jag och inte ni som ska bestämma över min framtid.

Idag: var i skolan men inget specielt hände. Hade tjaffsat lite med marcus imorse så dagen startade inte precis bra. Gjorde ett spanska prov och tror att jag kommer få vg eller mvg. Skrev iaf på allt, men vi får se. Sen åkte jag hem till mamma. Pappa kom och hämtade mina och rebeckas väskor och vi satt och prata i bilen. Om mina åsikter och att pappa hade varit på kurs idag om psykologi. Rätt kul det han sa, det stämmer också. Haha, men sen kom jag hem och träffade min lilla ängel amanda. Hon har vuxit rätt mycket nu. Stor flicka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback