Onödigt

Har varit rätt mycket senaste dagarna så jag har inte hunnit skriva men jag har varit hos marcus och vi har väl bråkat och varit glada varannan sekund. Fast det är bara jag som är grinig ^^ inte konstigt det iförsig. Men idag åkte han ner till strängnäs för att hälsa på sin mormor och morfar så jag passa på att åka hem och ta det lungt, ensam.

Onödigt. Onödigt att det blev såhär. Vet att dom inte tycker om mig, men det är jag och om dom inte tänker acceptera att jag är med dig så får det vara, har försökt i ett år nu och snart skiter jag i det. Plus att du inte gör mycket för att hjälpa till häller. Blir så jävla irriterad, jag hade precis börjat lita på dig, men nu vet jag verkligen inte. Du har svikit jävligt många gånger utan att du ens vet om det, du tror att det inte betyder något för mig. Men det gör det och det är synd att du inte förstår. Men vi får väl kämpa vidare, vi får väl se om det blir bättre med tiden. Så som folk brukar säga.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback