sista chansen

sista dagen på lovet nu, själv har jag valt att spendera min dag &natt med marcus. tror vi behöver lite tid, fast även tid utan varandra. Kan vara jobbigt att umgås varje dag. Men nu blir det nog bättre.

Gårdagen var en bra kväll. Slutade med att jag och bella var ensama med 15 killar som inte alls var de allra mysgaste. RIktigt jobbiga faktiskt. Eller två av dom, taffsa och försökte saker. Fattar dom inte att när man säger att man har pojkvän så ska dom backa? 
Killar, för det första: Disktret. Diskret är ett ord som inte många förstår, tjejer vill inte att killen ska hoppa på en och så? Tror faktiskt inte att någon tjej vill det. Killar, flörta lite disktretare nästa gång så kanske ni får nått! Själv hatar jag när männoskor rör mig. Ingen människa går att lita på fullt ut och i slutet är man alltid ensam. Något jag lärt mig av åren. Och rent ut sagt så mår jag riktigt illa av tanken hur vissa killar behandlar tjejer. Vi är inga jävla objekt som ni samlar? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback