Ballbrud

Smart, haha tjejer jag kan bara skratta åt er. Ni beter er som små luder. Och att ni ens kan gå ut sådär, jag skulle skämmas ihjäl! Vist man kan sminka sig mkt man kan göra så det ser bra ut. Men att göra som ni, och leka. Nej alltså fyfan. Chilla ner lite på attetyden tjejer, ett tips!


Så nu kommer jag till att prata om en tjej som jag tycker är en av de ballaste. Viktoria Beckham. När man säger att man tycker att hon är grym så säger de flesta att hon är en stel barbie. Vist hon är alldeles för smal. Men var det någon som såg Viktoria Beckham special? Alltså det ändrade helt min syn på henne. Hon är ju hur ball som helst!


Och bara så du vet så tänker jag inte ta skit från dig längre.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback