Måndag

Hello!

Hur ska man behandlar andra?
Jag känner två personer som är jätte söta tillsammans men har helt olika regler för vad den anda får göra. Om jag ber mina vänner eller pojkvän om något som jag inte vill att de ska göra som jag kanske mår dåligt för så ska jag självklart inte göra samma sak själv. Vist är det svårt men man måste ju ha samma värderingar för varandra.

Och om man nu inte har samma så får man väl offra sig lite. Alltså nu har jag kommit på att lita på varandra är en väldigt stor del av ett förhållande och jag tror att jag har börjat lita på dig nu. En sak som visar hur jävla svårt det är att lita på någon. Har känt dig i mer än ett år men nu tror jag att jag kan lita på dig och släppa taget om dig lite.

För vad händer när det blir för mycket regler i ett förhållande? jo man känner sig fängslad och det tar slut på det ena eller andra sättet.

måste plugga :/
Ciao

Helgens bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback