mycket mysigt!

Hejsan!

Min bubbe är så söt! känns så bra att han bara kom in i mitt liv och gjorde mig så jävla glad. Utav att bara finnas där, det är en liten sak som ingen annan gjort. Ingen har verkligen visat det så som du gör. Att jag verkligen betyder något.

Men iaf, gårdagen var det. Från början var det så att jag och bella skulle möta erika efter hennes släktfest och så åka hem till henne och ha fest där. Men sen träffade vi Mika och det blev så att vi åkte hem till Adam i solna. Där möttes vi av Adam och Erik  vid solna centrum och så tog vi en liten promenad hem till honom. Började dricka lite och redan tidigt pajjade mika såklart dörren ;) haha sen så kom två till killar. En som jag inte minns namnet på och så jonas tror jag han hette. Vi hade det trevligt och jag blev riktigt bra vän med erik. Sedan så blev det lite problem med förmycket dricka för mika haha men sånt händer! Runt halv tre åkte jag hem till marcus som möttes av en vinglande liten flicka vid islandstorget. Vi myste och somnade snabbt.

Hade en riktigt trevlig söndag trots huvudvärk och illa mående. Myste hela dagen och jag åkte hem vid två. Sedan har jag bara suttit hemma och tagit det lungan ;)

Nu ska jag plugga lite spanska, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback