myspys

Idag var jag i stan med bella. Köpte ny mössa och lite småtjaffs sen träffade jag mamma för att hämta mina skor hos skomakaren. Åkte hem till marcus och hade det jättemysigt! har blivit mycket bättre mellan oss igen! riktigt sköht. Sen nu ikväll åkte vi hem till Bea och tog det lungt. Drack lite öl.

Imorn ska jag hem och äta middag. Släkten kommer för att inspektera det "lilla barnet". Såklart dom vill träffa henne men varför just en lördag. Ska försöka smita ifrån. Fest hos adam blir det nog också, erik ringde förut och sa att det var nått där imorn. Riktigt kul. Men vi får väl se. Pallar inte skriva, marcus har redan somnat! fyfan haha fast han är riktigt söt att kolla på ;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback