Tupp

Vaken? Nej Glad? Nej Trött? Ja.
Orkar verkligen inte, skola till klockan åtta ikväll -.- det kommer bli riktigt tråkigt. Men marcus kommer dit iaf det är najs. Men iförsig så är det lov efter det och ikväll ska jag sova hos min älskling. Ska bli superskönt. Var länge sen vi umgick sådär mycket. Men det lär väl bli lite mer nu eftersom det är lov.

inbjuden på fest hos erik på fredag med, men troligen blir det inte att jag drar dit eftersom jag tror jag har sagt till marcus att vi skulle vara med varandra. Skönare det kanske också. Att bara ta det lugnt, sen börja supa på lördag. Men det får vi väl se.

Vaknade kvart över sex i morse och var stendöd. Sminkade mig, packade väskan eftersom jag kanske inte kmr tillbaka till pappa denna vecka. Och sen gick jag ner och åt frukost. Camilla (pappas fru) var redan vaken med lilla amanda som faktiskt har slutat att skrika på nätterna. YES! Hon är min lilla solstråle :)

Nu är det dags att dra till bussen! ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback