Äntligen bredband igen

Har inte bloggat på senaste tiden eftersom mitt bredband har varit avstängt pga att vi har bytt för det var så mycket krångel och fel på det gamla och det nya hade inte kommit än.

Men nu är jag hemma hos mamma och det funkar finfint med hennes. Hade nationella i engelska idag, skrivdelen. Det gick inte bra tycker jag men vi får vänta en vecka på resultatet, fick vg på det andra så borde klara mig. :)

Forsatte lite på målningen igår, gick riktigt åt helvete men fick till det tillslut ;) Någon skillnad?
image229


Nu ska jag påbörja mitt sk arbete, som jag trodde det var ca tre veckor kvar på men vi ska lämna in det på måndag så det blir hårdpluggning denna vecka.

:) skriver senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback