Fredag

Nationella i engelska imorgon, det lär bli tufft. Undrar hur svårt det är, jag måste verkligen få g på det! Annars ligger jag nog rätt illa till..

Ehm idag har jag varit i skolan, en jobbig och riktigt lång dag faktiskt. Slutade med studieverkstad men jag och erika smet ut efter en timme. Efter skolan gled vi hem till erika och åt toast i solen, riktigt mys :)

Mötte mamma senare i centrum och köpte hem mat och det jag ska ha att äta imorgon på nationella. Blev mackor och lite choklad, till det blir det citronvatten och äppelbitar!

Dagens!
image206


Slutar ett imorgon eftersom jag och sophia måste hämta ut nya pills. Har bokat in tid halv tre så då hinner vi fint :) Marcus min bebi följer med också ;))

får hoppas på det bästa nu! Puss&kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback