Mjo

image255

Pluggar sämmhäll, det går inte bra alltså. Ska skriva ca 2,5 sidor om konflikten i burma. Jag har skrivit en och det känns som jag fått ut allt som är viktigt. Det gick okej i skolan idag och jag var där hela dagen men sista lektionen fick jag gå hem och arbeta själv. Lättare så. Sen köpte jag lite mat på ica för att mamma skulle jobba sent idag.

Imorgon tror jag att marcus ska komma hem till mig, han har inte varit här på ca två månader tror jag ;) Men vi ska väl hit och göra något :)

Sen så ska jag beställa hem min klänning och det blev den svarta. Jag gillar den skarpt.

Pöss på alla gulls, ska försöka plugga vidare nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin klänning :) till balen eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback