Soligt väder!

Hej! Idag börjar jag skolan klockan 12.20 så då tror jag att jag tar en promenad ist för att ta bussen. Nu har jag sminkat mig och efter dessa två lektioner som jag har idag (spanska och idrott) så ska jag och ett par kompisar till mig åka in till stan för att jobba lite med våra två stora projekt. Måste komma igång nu alltså :)

Marcus är i skolan också och hans mamma på ett läkar besök så jag tror att jag är ensam här :) Hon kommer nog snart hem men det är chill.

Och på fredag ska min bästa vän komma hem till marcus också, vist ska du och jag pakta ut marcus då gabriel? ;)

Iaf så har jag endel att göra nu och eftersom jag kanske kommer vara i stan till klockan sju :/ Så blir det sent hem ikväll, ska hem till pappa och där ligger de magsjuka. Smitta inte mig snälla. Jag har varit tillräckligt sjuk för ett år redan.

Juste, vaknade upp med solstrålarna i ansiktet idag, gud vad skönt. Fjortonde juni älskling! <3

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback