Detta trodde man inte.

Nu är jag hemma igen! Har varit på ikea hela dagen och vi har köpt lite saker, så imorn blir det
till att fixa till mitt rum en aning. Fick även åka runt i halva stockholm för att få köpa mitt busskort.
Först i stan så är det hur mycket folk som helst på sl center, så jag och mamma tänkte vara lite
smarta och dra till fridhemsplan. Det var stängt. Så vi såg att det tydligen skulle gå att köpa i
västra skogen, vi åker dit och där står det en utländsk i kassan, han kunde knappt svenska?
WTF? Han ska väl förfan kunna prata svenska om han jobbar på pressbyrån? Vi fick åka
till kista istället för att köpa det.

Aja, händer alltid något nytt varje dag, sverige går utför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback