Gullipluttäckel par

Jag blev äcklad. Jag sätter mig lugnt och skönt bakom ett par på bussen.
Helt plötsligt kommer jag på hur äckligt mycket jag har börjat hata såna
där nykära pussigulliäckel kära idioter. Jag hatar dom. Det äcklar mig.

Jag sitter där och då börjar dom prata om ett omslag på en jävla film. Inte
nog med det.. dom bebispratäckel tjafsar i tio minuter (Tio med stooora
bokstäver) om vilken färg omslaget har.

Gullipluttäckel 1 - nej sötnos det är blått
Gullipluttäckel 2 - nej gumman det är faktiskt lila

Det fortsätter. Jag sätter på musiken och till råga på allt har jag börjat må illa.
Då sätter dom sig mitt emot varandra, tittar som två äckliga besatta ödlor
på varandra. Sen kommer det..... DOM ÄTER TYP UPP VARANDRA.

Usch säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback