Bullshit

Dämpat prat , tystnad, iriterande röster, vem försöker ni lura?

Inte mig iallafall, jag är van. Under alla år hörde jag det här väldigt ofta och du kan inte lura mig nu. jag är trött på det här, varför kan inte vi vara som alla andra?  Utan bråk och  tjafs.

Löften, är dom inte till för att hållas? eller är det för att brytas. Just nu tror jag att det är för att brytas. Eftersom det är det du gör. Gång på gång. Varför kan du ALDRIG hålla ett skit du säger?

Inatt åker gabriel till indien men han har lovat att skicka kort. Skulle behöva prata lite med han nu..Skulle vara skönt. Hoppas du har det riktigt skönt där nere nu :) <3

Bebis, jag vill verkligen att det ska ordna sig nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback