Det finns dagar man inte kan resa sig upp

Jag är inte sur det är bara det att du är riktigt oviktig

Kom hem för en stund sen. Märker verkligen hur mycket av det här som jag låter gå ut över marcus. inte bra. Jag försöker att inte göra det, varje gång tänker jag att jag ska försöka vara glad men det går inte. Eller du gör ju mig glad. Men jag är ju elak ändå.

Lång dag på dagiset. Började nio och gick där ifrån vid tio i tre. Idag fyllde hugo två år så han fick en kungakrona med klitter och grejer på! haha riktigt söt i den! Så fick de glass med strössel och maräng. Det gillade dom.

Sitter och tjatar på syrrana att ta mindre vatten eftersom vi bor i hus så tar skiten slut när hon duschar, eftersom hon använder typ femhundramiljarder liter. helvete.

Och gud vad jag inte ser fram emot sportlovet, för första gången i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback