krångligt

Seriöst. Idag är jag hemma pga att jag hade extremt ont i huvudet både igår och idag. Men eftersom vi ska söka till gymnasiet senast idag och sen har de tydligen förlängt tiden tills på måndag men då måste jag lämna in min ansäkan till syon och med vårdnadshavares underskrift. Hur fan då? Ska ju praoa på måndag men gud så irriterande detta är! Har mailat syon och får antingen skita i min prao på måndag och lämna den.  Gud vad alla är dumma i huvet!

Sen ska jag iaf möta mamma i stan och hämta utskriften av min prao och sedan ska jag till kista för och möta marcus för han jobbar där... nu tror jag att jag ska sova en stund till och försöka bli av med huvudvärken. Sen ta en dusch och göra i ordning mig.... blir såååå jobbigt!
Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback