marcus min ängel

Nu har jag inte skrivit något om min kära älskling på länge förutom hat så nu blir det ett litet kärleksfullt inlägg! Jag vill att du ska veta att du betyder otroligt mycket och att det kommer ta tid att få dom här såren att läka. Det kommer att ta tid. Du är nog det allra bästa jag har och jag är jätte stolt över dig. Jag hoppas att de där små orden som ibland smiter egenom dina läppar betyder något, jag hoppas att du inte bara säger det för att göra mig glad. För både du och jag vet att du har dina små knep för att få mig att falla. Det jag vill få ut av det här nu är att du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket och även om jag kommer att förlåta, så glömmer jag aldrig...


Kommentarer
Postat av: mar us

jag älskar dig

2008-02-13 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback