Nana

Jag vill inte se det. Jag vill låtsas som att det inte finns.

Jobbig dag. Mycket att göra i skolan och en ständig huvudvärk. Hade so prov. Gick inge bra men jag klarar nog g. Imorgon ska jag ta en titt på ett gymnasium med sophia och måste gå upp jättetidigt! usch..
Klockan är bara nio och jag är otroligt trött. Nu är det bara att ta sig i kragen och vila ut sig lite. Hoppas det blir en ganska lugn helg. Tror jag inte orkar med mer just nu. Behöver närhet, av dig.
Imorgon är det alla hjärtans dag och jag ska spendera min dag med sophia, har inget speciellt jag ska göra på kvällen sen och jag tror att camilla, pappas fru kommer hem imorgon med lilla amanda så att jag får ge henne en stor puss. Hon är nog bara fööör underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback