you can put that blame on me

 
Idag har jag praoat på dagiset och det var faktiskt roligt. Fanns många små sötingar, specielt Myra och Hugo. Haha mina favoriter. Neo och tim som var mina favoriter förra året var sjuka idag så de kanske kommer imorgon, hoppas på det! Sen var jag tvungen att rusa vid tre och dra till skolan och lämna in min gymnasie ansökan. Grymt jobbigt. På bussen kommer det på 45 12 åringar, fyfan i helvete vad irriterande och förlåt för att jag slog dig i ryggen men i helvete du kan väl förfan gå.


min lilla ängel :) 
                                                           * * *

ÅÅÅH vad jag hatar dig. Du kan skylla allt på mig. Du får det, put the blame on me, jag bryr mig inte längre. Men våga fan inte förstöra henne med. Jag lovar att du kommer må så in i helvete dåligt, det ska iaf jag se till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mihi, du får pussa på lilla tuva från mig!
om hon finns kvar? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback