Det finns dagar man inte kan resa sig upp..

..en önskan om det liv som visade sig vara en dröm


Trist dag. Trött som fan och haft riktigt tråkiga lektioner och imorn har jag matte prov. Kommer inte gå bra alltså. Men jag orkar inte, måste iaf behålla mitt vg. Tjaffsa lite med marcus med, grymt irriterande det med. Kände redan imorse att det skulle varit bäst om jag stannade kvar i sängen men gick ändå.

Ska kanske träffa axel på fredag haha! Lär bli kul, men vet inte för det ryktas om en fest som jag funderar att gå på om det går för sig. Ska kolla upp det.

Suttit och lagt in mina val på gymnasieintagning.se grymt jobbigt. Vet verkligen inte vad jag vill bli sen men just nu lutar det på att jag ska söka på samhällsprogrammet med inriktning kommunikation och journalistik på thorilsplan, sen stockholms fria. Rätt najs. heeeelvete vad svårt det är, har sökt typ nio stycken för att se vad jag kommer in på. Har inte speciellt bra betyg så det får någ bli en jävla sunkskola haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback