Bullshit

Förut när jag tänkte på det, jag tänkte på det ganska ofta
då med, jag tänkte aldrig i livet att det kommer att hända.
Det är du och jag mot världen. Efter igår har jag börjat tänka
om. Jag är din flickvän och jag hade förväntat mig mycket
mer av dig, och eftersom du praktiskt taget inte gjorde ett skit
så fick det mig att tänka varför vill du vara min när du ändå
skiter i mig när jag mår så här? jag skulle aldrig vilja se dig
så och skulle göra nästan vad som helst för att få dig att
må bättre.

Jag vet att vi är med varandra för mycket nu, jag behöver
min tid och du behöver din.

Ditt val, det jag sa till dig igår. Varför ändrade du dig när
jag sa att du gjort ditt val? Det jag menade med det är att
du har valt att jag har hamnat längre bort ifrån dig än på
länge.

Hoppas att vi kan reparera det här, men det kommer
nog att vara svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback