Du vet själv att jag inte klarar av din tystnad

"Skönt att du håller vårt förhållande vid liv"

Vad menar du? Kunde du inte bara hålla dig till det vi sa och ringa
mig när du kom hem? Eller vill du att jag ska må dåligt och tänka
på dig hela tiden? Har varit så jävla skönt nu och jag har verkligen
försökt koppla bort min ilska och orolighet mot dig. Jag orkar inte
bråka men när du håller på såhär så börjar jag tänka på vad fan du
håller på med där nere och jag kan inte undgå den tanke som både
du och jag vet vad den handlar om. Grejen är att jag kan se det så
jävla lätt framför mig, jag tror inte på att du skulle kunna säga nej.

Låt mig vara

Kommentarer
Postat av: joel

Världen suger ibland.... var bitter, det får man va


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback