Vilket drag.

Fyfan vilket drag det var igår.

Jag och nicole möttes i sundbyberg vid två och åkte till erika där vi fixade oss. Runt 5 kom Anton och hämtade oss med cadillac oldsmobile tror jag´bilen heter och sen körde vi en runda. Vi gjorde storslagen entre då vi satt där uppe på säternas ryggar och sjöng med till ronny och ragge. haha.

I skolan blev det middag, prisutdelningar, dans och sådant som det ska vara på en bal. Vid elva någonting kom adde och anna och hämtade oss. Så hämtade vi ett flak och sen åkte vi till Emelies student mottagning/fest.

Trevligt trevligt där, när solen gick upp traskade Jag, erika, jocke, patrik, sophia och nicole hem till erika och somnade nog ganska snabbt, förutom jag haha. Stackars patrik som jag höll vaken.

Sköna kommentarer den kvällen:

" Jag vill inte ens veta vad det där kommer ifrån"
"Nej.... det där skippar vi"
"jag vill stoppa in den i han och se ifall han spricker"
Den sista är ju något som kan misstolkas, sophia menade då att hon skulle trycka fingrarna mellan jockes reben när han sov. Jag trodde något helt annat...

BIlder kommer såfort jag fått dem.
Nu ska jag sova ur allt så att jag vaknar pigg och glad och redo för en ny kväll sen ;) PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback