A better day

Lite bättre humör idag och jag har pratat lite med marcus om allt och han verkar ganska onöjd med sanningen. Skönt att få ut skiten. Nu kvarstår att vänta på förbättring.

Har varit hos min moster idag och ätit påskmiddag. Först var det förrätt och vi fick en söt liten macka med dekoration av köttbulle för desmå (och jag eftersom jag är lite kräsen) och något annat för de vuxna. Sen blev det varmrätt och det var potatisgratäng med lamkött och rostbiff eller så. Efterrätt vet jag inte vad det hette men det var något med glass/tårt liknande och supergott!

mysigt att åka tåg. Not. Alltså borde sj få sälja biljetter om det inte finns sittplats? fick stå i hela 55 min. Dit resan gick iaf bra och jag tog en latte och läste lite i tidningen marcus köpte.



Kommentarer
Postat av: sophia

fan vad fittigt! ring och klaga så kan ni få en viss del av pengen tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback