Gårdagen

Igår gick vi hem till lövet eller vi tog bussen eftersom det regnade och vi var lite lata. Väl där så började de att dricka lite oel och sen kom oskar och jacob förbi, yey! men iaf så gick dom ganska snart och det blev en toppenkväll. jag var nykter hela kvällen men marcus och loew var ju lite småsöta. Pratades en hel del om minnen med :) fan vad najs det blir i sommar också! Sen cyklade jag och bebis hem vid tre och gick och lade oss direkt.

Idag har vi lämnat min kissemiss hos min mami och sen har vi åkt tillbaka, min grinolle till karl sitter nu och pluggar med ett bistert ansiktsutryck. Förstår att du kanske inte är den gladaste just nu med tanke på hur bakis han måstevara och att jag tjatar på honom. Men jaja det går över om en stund :)

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback