och jag var dum

Yep jag vet, håkan har konsert 19de april men kan tyvärr inte gå då. Bebis fyller några dagar innan och vi har planerat inför helgen. Men han kommer väl fler gånger. Fan vad jag vill gå.

Sista dagen på lovet och är som minst taggad på att börja skolan igen. Jag orkar inte. Sen måste jag till min gamla prao och fixa så att de skriver på. Glömde de i skolan innan lovet så det fick vänta. Snart ska jag och marcusparkus snart gå och ta en dusch, äta middag med hans familj och sedan även en promenad. Måste verkligen komma ut.

Börjar få ont i huvudet med. Tror jag sover över här, ringde min pappa och han sa att hela familjen var sjuka så jag har ingen lust att åka hem. Förutom att jag vill träffa min goa bebis som nu är fyra månader!

image157



Kommentarer
Postat av: tully

han kommer till grönan i augusti! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback