sötbubba

Nej nu råkade jag klippa mig i fingret. Typiskt. Blöder :/ 
Snart ska jag sova, eller ska läsa lite för annars somnar jag inte, måste lugna ner mig.. hur pigg som helst :)
Min katt löper. Hon är riktigt horny. Usch, haha fan vad hon låter.. MJAOOOOOOOW ;D sen vickar hon på rumpan.. ser lite små roligt ut faktiskt!

nu ska jag krypa ner i sängen och vara lite nöjd med att jag fick mvg på mitt so prov. otroligt nöjd med tanke på att jag själv trodde att det skulle bli ett g ;) Imorgon blir det skola för min del, hoppas på att det ska gå bättre nu och att jag inte börjar må dåligt igen. Känner på mig att jag kommer bli sjuk tills helgen när Amanda ska döpas. Min sötbubba.

Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback