Utväcklingsamtal

Sitter helt ensam nu hemma hos bebi för han är i skolan. Är ledig nu och så förutom att jag har utväcklingsamtal idag klockan 10.30. Pappa kommer och hämtar mig här kvart över så det blir nog bra. Senare ska jag möta upp min vän gabriel och umgås lite, ingenaning om vad vi ska göra faktiskt men tror det blir att vi går hem till mig.

Ikväll ska marcus och hans jättemysiga killkompisar se fotboll så jag håller mig undan, men kommer nog tillbaka efter det för jag tror att han sa att han ville att jag skulle sova här. Så kanske det.

Måste verkligen hitta balklänning snart! Har hittat en jättefin, eller sophia hittade den men jag ska tjuvkika lite på den någon dag. Vill ha en svart har jag bestämt mig för iaf. När soph blir frisk så ska vi nog ta en tur in till stan för att leta men just nu är hon hemma med en förkylning!

Skriver sen ikväll! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback