Vi borde skratta och le igen, det här kunde ha varit den bästa tiden i vårt liv tillsammans.



Jag orkar inte med att vi båda undviker det här. Vi kan ha det bättre tillsammans. Varför har vi inte det? Vill du inte? Du är inte som du en gång var. Eller så är du bara inte kär längre. Jag vet inte vad som hänt med oss. Jag försöker, jag lovar jag försöker tjugofyra timmar om dygnet så försöker jag så att du ska ha det bra. Men jag är svartsjuk, det vet du. Jag är rädd att du ska försvinna. Jag är rädd att du ska lämna mig för att du är så mycket för mig. Jag är rädd för att du förbrukat mitt förtroende allt för många gånger. Jag vet att detta är sista chansen för dig och mig. Men hur ska vi göra?

Du får nog försöka lite mer än vad du gör. Det du gör nu räcker inte för mig. Jag vet att jag är värd bättre än detta beteende. Jag vet att jag är värd att få höra att någon älskar mig. Jag ska inte behöva få ett tomt svar tillbaka.

Jag hoppas att detta inte är slutet..

image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback